KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA بیت آشور : از عملکردم راضی نیستم

بیت آشور : از عملکردم راضی نیستم

مهرداد بيت‌‌آشور پس از پيروزي 2 بر يک تيم ملي فوتبال ايران مقابل تايلند در چارچوب مرحله مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا

اظهار داشت: بازي خوبي بود چرا که توانستيم به پيروزي دست يابيم،

اميدوارم که اين مسئله هم در تايلند ادامه داشته باشد و بتوانيم به برتري دست يابيم.

بيت‌آشور در مورد بازيکنان ايراني يادآور شد: آنها بازيکنان بسيار خوبي هستند.

وي در مورد استقبال کم هواداران تاکيد کرد: هواداران به ورزشگاه آمده بودند و چند بار بيت‌آشور گفتند که خوشحال شدم.

اين بازيکن در مورد اينکه ايران با اين بازي مي‌تواند در جام جهاني موفق ظاهر شود، تصريح کرد: اميدوارم بتوانيم در جام جهاني موفق باشيم. بايد بازيکنان با يکديگر بيشتر هماهنگ شوند فضاي خوبي در ورزشگاه آزادي وجود داشت و من اين فضا را دوست دارم.

وي در مورد اينکه آيا از عملکردش راضي است، گفت:‌ از عملکردم راضي نيستم زيرا يک گل خورديم و يک مدافع نبايد اجازه دهد هيچ توپي از او رد شود.

بيت‌آشور در مورد تفاوت فوتبال ايران و آمريکا اظهار داشت: در آمريکا فوتبال فيزيکي بازي مي‌کنند و اينجا فوتبال تکنيکي‌تر است و خوشحالم که در ايران بازي مي‌کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: MEHRDAD, BEITASHOUR, مهرداد بیت آشور, ازعملکردم, رضایت, ندارم, دوستداشتم, بیشتر, بازی, کنم, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )